FAQ
DE ARTIKELEN
KLANTENACCOUNT
HULP
BESTELLING
Summary
FAQ

DE ARTIKELEN

Summary

    De artikelen

    Informatie en onderzoek artikel

    Hoe kan ik een artikel opzoeken op de website?

    In de zoekbalk kunt u een artikel zoeken op naam, merk of nummer. Via de menubalk kunt u naar de artikelen gaan die binnen de menu's zijn onderverdeeld in categorieën, en met de filters aan de linkerkant kunt u uw zoekopdracht verfijnen.

    Kan ik een artikel reserveren?

    Nee, het is niet mogelijk om artikelen te reserveren. Wanneer u een artikel toevoegt aan uw mand, wordt dat gedurende een beperkte tijd voor u gereserveerd voor het opnieuw beschikbaar is voor andere klanten.

    Ontvang ik hetzelfde artikel als dat op de foto van de artikelpagina?

    Alle foto's zijn bindend. Het merendeel van de foto's is gemaakt in onze eigen fotostudio.

    Hoe kan ik een vraag stellen over een product?

    U kunt telefonisch of via e-mail contact opnemen met onze technische raadgevers van de klantenservice.

    Ik zag gisteren een aanbieding, maar vandaag vind ik die niet terug. Hoe kan dat?

    Prijzen kunnen dagelijks wijzigen omdat ze worden aangepast in functie van de markt van de e-commerce. Wij garanderen echter een zo scherp mogelijke prijs.

    beschikbaarheid

    Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

    Alle artikelen die op de website beschikbaar zijn, zijn op voorraad in onze magazijnen. Als een bepaalde maat niet meer beschikbaar is, staat deze in het grijs op de productpagina. De beschikbaarheid wordt aangeduid op de volgende manieren: - Op voorraad: er is een ruime voorraad van het artikel beschikbaar. - Beschikbaar in de winkel: het artikel is beschikbaar in de winkel in Frontenex (één winkel in Savoie). - Beperkte voorraad: er is een beperkte voorraad van dit artikel beschikbaar, we hebben nog slechts enkele stuks. - Wordt bijbesteld: het artikel wordt bijbesteld bij de leverancier en zal binnenkort weer online beschikbaar zijn. - Uitverkocht: het artikel is uitverkocht en wordt niet aangevuld.

    Mijn maat wordt niet vermeld op de pagina met productgegevens, hoe kan dat?

    Als uw maat niet wordt weergegeven, betekent dit dat uw maat niet meer beschikbaar is.

    Garantie

    Zit er garantie op de producten?

    Fabrikanten geven een tot twee jaar garantie op het materiaal van hun producten. Als u dus een probleem ondervindt met uw artikel, zelfs als u het onder normale omstandigheden hebt gebruikt, kunt u de garantie inroepen en een aanvraag indienen bij de klantenservice. Dat kan via uw klantenaccount onder de rubriek ‘Retour – klantenservice’.

    Zijn er reserveonderdelen te koop via de site van Ekosport?

    Nee, wij verkopen geen reserveonderdelen. Voor elke vraag aan de klantenservice kunt u terecht in de rubriek ‘Retour – klantenservice’ via uw klantenaccount.