Ekosport, nr.1 voor buitensport in Europa
Ekosport, nr.1 voor buitensport in Europa

OAKLEY B1B PO HOODIE 2.0 BLACK/CORE 23

Referentie : FOA402599-9BH

Een comfortabele hoodie met een tijdloze stijl.

Bekijk de volledige beschrijving
OAKLEY Oakley
Kies je maat
Maat
Kleur
Zwart / Groen
Dit artikel bestaat ook in andere kleuren
Winkel OAKLEY OAKLEY B1B PO HOODIE 2.0 BLACK/IRON RED 23 - Ekosport
Winkel OAKLEY OAKLEY B1B PO HOODIE 2.0 ARCTIC WHITE 23 - Ekosport
Casual kleding OAKLEY OAKLEY B1B PO HOODIE 2.0 FATHOM/WHITE 23 - Ekosport
Limited stock
Nog slechts ? om op ? te worden geleverd met DHL.
Portokosten vanaf  6,99 €
32,90 €
Korting
-40%
54,90 €
Adviesprijs in 2022

Kenmerk OAKLEY B1B PO HOODIE 2.0 BLACK/CORE 23

StaatNieuw
Garantie2 jaar
GenderMan
Jaar2023
Ontdek de Winkel Goede wintertextiel deals
Ontdek de Winkel Uitverkoop

Beschrijving OAKLEY B1B PO HOODIE 2.0 BLACK/CORE 23

De B1B PO HOODIE 2.0 Hoodie van OAKLEY biedt comfort en stijl en is een essentiële basis voor je sportgarderobe.

Met het iconische logo van het merk zorgt het voor een effectieve en tijdloze stijl. De capuchon met trekkoord en de 100% katoenen stof zorgen voor een perfect comfort wanneer de temperatuur daalt. Ten slotte past de klassieke snit bij elk lichaamstype.

Een perfect sweatshirt voor zowel het dagelijks leven als voor uw sportieve activiteiten.

TECHNISCHE EIGENSCHAPPEN :

Bouw :

  • Materiaal: 100% katoen
  • Verstelbare capuchon met trekkoord
  • Kangoeroezak
  • Rand-tot-rand afwerking aan de onderkant van het kledingstuk

BEOORDELINGEN OAKLEY B1B PO HOODIE 2.0 BLACK/CORE 23

HET MERK

OAKLEY

In 1975 besluit Jim Jannard zijn eigen bedrijf op te richten. Hij lanceert Oakley met $300 uit zijn eigen zaken en het idee om gewoon producten te maken die beter werken en de beste look hebben die op de markt verkrijgbaar is. Hij begint met het opnieuw ontdekken van zonnebrillen die zijn gemaakt voor de sport.
De eerste sporter van wereldniveau die contact opneemt met het bedrijf is Greg LeMond, drievoudig winnaar van de Tour de France. Decennia van innovatie brachten nieuwe producttechnologieën, combinaties van wetenschap en kunst die door meer dan 600 patenten wereldwijd zijn bekroond. Vandaag de dag is het merk uitgegroeid tot een symbool van uitmuntendheid en de oplossing voor de uitdagingen waarbij ze geen concessies doen aan de prestaties.

MEER WETEN