Referentie : OO7050-01
Scherm Prizm Black Iridium:
- Beschrijving: gemiddelde tot hoge lichtsterkte.
Staat | Nieuw |
Garantie | 2 jaar |
Gender | Man |
Jaar | 2024 |
Cat glazen | Cat 4 |
Ontdek de collectie | OAKLEY Flightdeck |
Ontdek de Winkel | Nieuwigheden optiek veiligheid |
Dit product heeft technologie | Oakley Prizm® |
Scherm Prizm Black Iridium:
- Beschrijving: gemiddelde tot hoge lichtsterkte. Uitstekende, veelzijdige lens die het contrast in zonnig weer vergroot. Coating van Iridium® voor een vermindering van reflecties.
- Lichtoverbrenging: 18%
- Beschermingsindex: 2
- Neutraal/Contrast: Contrast
Met de FLIGHT DECK, heeft OAKLEY getracht een skibril te maken met het breedste mogelijke gezichtsveld.
Daarom hebben ze zich laten inspireren door vizieren die je op de helmen van straaljagerpiloten vindt. Het resultaat is een skibril zonder montuur met een overbemeten sferisch scherm dat een perfecte zichtbaarheid biedt. De FLIGHT DECK heeft een gemakkelijk systeem van verwisseling van schermen en de hoogwaardige schermen voorgesteld door OAKLEY zijn ontwikkeld om een helder zicht te verschaffen, de vervorming te verminderen en de vorming van aanslag af te laten nemen.
Deze skibril FLIGHT DECK is het model dat de riders die zich in het nauw voelen in de klassieke monturen op de markt versteld zal doen staan. Dankzij zijn panoramisch zicht ligt de wereld aan je voeten!
Avec le FLIGHT DECK, OAKLEY a cherché à créer un masque offrant le champ de vision le plus large possible. Le résultat est un masque sans monture avec un écran sphérique sur-dimensionné qui permet une visibilité parfaite.
Bouw :
'
- Design geïnspireerd door de helmen van straaljagerpiloten
- Model zonder montuur met een zeer goed periferisch zicht
- Scherm behandeld tegen aanslag
- Vermindering van de reflecties en uitgebalanceerde lichtoverbrenging dankzij de coating van Iridium® van de lens
- Lens van Plutonite voor de bescherming tegen UV-stralen die 100% van de UVA-, UVB- en UVC-stralen filtert
In 1975 besluit Jim Jannard zijn eigen bedrijf op te richten. Hij lanceert Oakley met $300 uit zijn eigen zaken en het idee om gewoon producten te maken die beter werken en de beste look hebben die op de markt verkrijgbaar is. Hij begint met het opnieuw ontdekken van zonnebrillen die zijn gemaakt voor de sport.
De eerste sporter van wereldniveau die contact opneemt met het bedrijf is Greg LeMond, drievoudig winnaar van de Tour de France. Decennia van innovatie brachten nieuwe producttechnologieën, combinaties van wetenschap en kunst die door meer dan 600 patenten wereldwijd zijn bekroond. Vandaag de dag is het merk uitgegroeid tot een symbool van uitmuntendheid en de oplossing voor de uitdagingen waarbij ze geen concessies doen aan de prestaties.