Referentie : OO9096-05
De brillen van FUEL CELL, een explosieve cocktail van technologie, stijl en elegantie, respecteren de codes die het merk zo dierbaar zijn: originaliteit, comfort en kwaliteit.
Bekijk de volledige beschrijvingStaat | Nieuw |
Garantie | 2 jaar |
Gender | Man |
Jaar | 2023 |
Cat glazen | Cat 3 |
Sinds de oprichting in 1975 heeft OAKLEY, het beroemde en onmisbare brillenmerk, nooit opgehouden met innoveren, ontwerpen en produceren van avant-gardistische producten die bekend staan om hun uitzonderlijke prestaties.
Een explosieve cocktail van technologie, stijl en elegantie, FUEL CELL eyewear respecteert de codes die het merk zo dierbaar zijn: originaliteit, comfort en kwaliteit. Allereerst maakt het montuur van deze bril, in tegenstelling tot een gewone zonnebril, gebruik van de Creniaanse geometrie om een slanke lijn te bieden die even comfortabel als stijlvol is.
Ten tweede is deze gepolariseerde bril duurzaam en lichtgewicht dankzij de O Matter constructie en de hoogwaardige lenzen. De twee glazen worden uit één stuk optisch zuiver PLUTONITE gesneden en vervolgens in het montuur geplaatst om de oorspronkelijke doorlopende contour te behouden. Ook de lenskromming en de frame-architectuur verbeteren de zijdelingse bescherming. Tot slot voldoen de optische prestaties en schokbescherming aan ANSI Z87.1.
Het is een geweldige waarde die uw oogballen zal beschermen, allemaal met de onnavolgbare stijl van het merk.
Bouw :
Frames :
Lenzen:
Lenzen: Grijs Gepolariseerd
In 1975 besluit Jim Jannard zijn eigen bedrijf op te richten. Hij lanceert Oakley met $300 uit zijn eigen zaken en het idee om gewoon producten te maken die beter werken en de beste look hebben die op de markt verkrijgbaar is. Hij begint met het opnieuw ontdekken van zonnebrillen die zijn gemaakt voor de sport.
De eerste sporter van wereldniveau die contact opneemt met het bedrijf is Greg LeMond, drievoudig winnaar van de Tour de France. Decennia van innovatie brachten nieuwe producttechnologieën, combinaties van wetenschap en kunst die door meer dan 600 patenten wereldwijd zijn bekroond. Vandaag de dag is het merk uitgegroeid tot een symbool van uitmuntendheid en de oplossing voor de uitdagingen waarbij ze geen concessies doen aan de prestaties.